Koin tänään aamulla niin suuren yllätyksen punnitessani itseni mielenkiinnosta. Olin laihtunu 8 kiloa. Joo pientähän toi on, mutta asian jännyys onkin ihan toinen asia. Mä en ole enää laihduttanu pakonomaisesti tai oikeestaan ollenkaan. Syömätapojen muutosta on tullu sen verran, että mä en enää syö miehen kanssa samaan aikaan vaan syön sillon ku mun on nälkä. Tää voi olla osa tekijä tähän painonpudotuksen. Herkuistakaan en oo kokonaan luopunu joten sekään ei voi olla syy. Liikuntaa en oo mielestäni lisänny juuri ollenkaan. Toivottavasti tää antais uutta virtaa laihtua lisää, alottaa joku liikunta laji. Taidan kuitenkin jättää tän painon putoamisen toistaiseksi vain minun ja teidän (jos joku tätä nyt sattuu lukemaan) väliseksi salaisuudeksi. Kerrotaan tutuille sitten vähän myöhemmin esimerkiksi kun vielä ne 6 kiloa saadaan pois ja ensimmäiseen tavoitepainoon on enää 20 kiloa matkaa.